This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Tamat Belajar

Assalamualaikum....
Again..i'm back....Ada story :)
Alhamdulillah....tamat pengajian di UPSI... Universiti Pendidikan Sultan Idris....Syukur sgt...
Pelbagai pengalaman, cabaran, ilmu dan kawan....
Banyak benda yang aku dapat daripada aku sem 1...
aku akui aku nei seorang yang panas baran, beremosi dan sukar untuk menyesuaikan diri dengan keadaan...
tp bile dah bercampur dengan pelbagai orang, perangai 2 makin berkurang..boleh la kawal emosi sikit2 walaupun berderai gak air mata nei...huhuhu


Tetapi yea!!!!aku kini berjaya menamatkan pelajaran aku dengan dorongan dan sokongan mak ayah aku...
Bile aku jatuh, bile aku hampir putus asa, bile aku berhadapan dengan masalah..mereka nei lah pemberi semangat...Bile aku ingtkan mereka..aku percaya aku boleh wat..Bile aku fikirkan mereka aku ingin mereka bangga, tersenyum dan gembira...Doa yang selalu aku mintak...aku hanya mahu mak ayah aku gembira...tak ada lain...untuk mengembirakan mereka aku perlu tamatkan pengajian aku dan mendapatkan keputusan cemerlang..Aku percaya mak ayah aku pun sentiasa mengharapkan kejayaan anaknya dan aku, akan cuba laksanakan impian mereka dan pada 4 julai 2013, aku telah mendapat keputusan yang baik dan boleh menamatkan pengajian dengan jayanyaaaaaa!!!!!!!!!!!!!...yehhhhhhh........




Dulu mase budak2, masa sekolah menengah hingga lah ke matrik adalah bercinta dengan mamat nei....Die selalu cakap aku terlalu mementingkan mak ayah aku....heyyyy.....sukati aku lah...mak ayah aku, dah tentu lah aku pentingkan diorang sebab tanpa mereka aku tak akan berjaya menamatkan segalanya kerana aku berjaya disebabkan SEMANGAT mereka.... :)...love u mak abah... (Sekarang mamat 2 dah kawen n ada anak satu dah pun ...huhuhu

2 kisah dulu..nei kisah yang sekarang...banyak gak aku bercintan cintun nei sebelum tamat belajar...playgirl kah aku???hahahaha...oppsss..maruah perlu sentiasa dijaga..ingt..walaupn aku bercintan cintun tetapi time belajar kene lah betul belajar sebab ingt mak ayah la....hehehe...putuz cinta???...fuhhhh!!!banyak kali tapi belajar tetap belajar...jangan terjejas...that me :).. 



Sekarang kite ada bakal suami lah...huhuhu...namanya Azman.. Mohd Azman B Md Yasin...seiring dengan tamat belajar jadi pencarian suami kene lah serius...huhuhu...aku betul2 serius nei...tak main- main dah..... <3 font="" nbsp="">Die ikhlas..die suka aku kerana ati die...sebab ati die suke kat aku...agak2 lau die pejam mata die blh kenali aku x????hehehehe...gurau je...tp die dah bawak aku jmpe mak ayah die....wooooooo...n aku percaya die serius, ikhlas dan sayangkan aku...aku tak perlukan lelaki lain untuk jadi suami aku sebab aku dah ade die Mohd Azman... :)..love u


Sekarang nk cite pasal masa depan...kita hanya mahu merancang....aku nak kawen...hahahaha...of coz lah...sape tak nak kawen????kn?? tapi ada perancangan lain...bila dah kawen nak hidup sederhana jeeee....Aku tak perlukan kehidupan yang mewah sebab aku tak nak anak- anak aku ti tak tahu hargai duit....aku nk kehidupan yang tenang je... so misi akuuu:
1. nk kerete (nk besar senag bawk anak2...hahaha)
2. nk rumah (1 tingkt je...xnk besar2 xlarat nk kemas)
3. nk tanah (nk bercucuk tanam..kononnye..hehe)
4. nk g haji (ngan mak ayah ngan suami n ank2)

Semua nei akan jadi kenyataan.,...oppssss....terberangan lah.,...keje pn belummm tp ini IMPIAN.... MISI ASRIZA :)

Haaaaa.....lupe lak sal kawan...Mekaseh kawan2 yg selalu berada disisi sepanjang 4 tahun...Siti nur kalyisah liyana, saliha, tq so much..xlupe gak..fadhilah, shima, nabila, nashiha sakinah dan semua persap



Semoga apa yang aku buat tidak akan membuat aku lupa pada PENCIPTA..semoga aku sentiasa cuba baiki diri kearah DIE, ALLAH S.W.T

0 comments:

Post a Comment